IGEko asanblada orokorraren bilera

• 2018/09/18 |

Irailaren 25ean, asteartea, arratsaldeko 6.00etan, 1. deialdian, eta 6.30etan, 2. deialdian, ondorengo gai-ordenarekin:

1) Psikologia zerbitzuari buruzko informazioa

2) Kontuen egoerari buruzko informazioa

3) Kanpoko ekintzak: euskara, ingelesa eta frantsesa

4) Antzerkia euskaraz

5) Ihauterietako irteera Baztanera

6) Foru Aldundiaren Eskola-kirola programa

7) Galdera-erreguak.

Gurasoen elkartea

• 2013/01/08 |

Ikasle,  famili,  ikastetxe eta  inguruaren arteko erlazioak  eta  partaidetza  lantzen dituen ekintzak bultzatzen ditu.

Eskola kontseiluan parte hartzen du.

Esperientzia handiko psikologo baten zerbitzua eskaintzen dio ikasleei: nahiz beraien eskaerari  erantzunez, nahiz guraso edo tutoreek eskatuz.

Eskolatik kanpoko ekintzetarako laguntzak eskaintzen ditu.

Liburuak edo bestelako materialak erosteko laguntza ematen dio ikastetxeari.

DBH 4 eta Batxilergoko 2. maila amaitutakoentzat diplomen banaketan parte hartzen du.

Kurtso hasieran, gurasoen bilera orokor bat egiten da, iritziak jaso eta partaidetza bultzateko asmoz.

Urteko kuota 25 eurokoa da, eta kurtso hasieran  matrikulan  adierazitako  kontu korrontean kargatzen da.

Gurekin harremanetan jartzea nahi izan ezkero, idatzi helbide honetara:

ampa.jcbaroja.ige@gmail.com