IGEko asanblada orokorraren bilera

• 2016/09/25 |

Urriaren 13an, osteguna, arratsaldeko 6.00etan, 1. deialdian, eta 6.30etan, 2. deialdian, ondorengo gai-ordenarekin:

1) Psikologia-zerbitzuaren informazioa.

2) Kontu-egoerari buruzko informazioa.

3) Zuzendaritza-batzordea berritzea.

4) Bizkaiko Foru Aldundiaren Eskola-kirola programa 2016/17 ikasturterako.

5) Galdera-erreguak.

Gurasoen elkartea

• 2013/01/08 |

Ikasle,  famili,  ikastetxe eta  inguruaren arteko erlazioak  eta  partaidetza  lantzen dituen ekintzak bultzatzen ditu.

Eskola kontseiluan parte hartzen du.

Esperientzia handiko psikologo baten zerbitzua eskaintzen dio ikasleei: nahiz beraien eskaerari  erantzunez, nahiz guraso edo tutoreek eskatuz.

Eskolatik kanpoko ekintzetarako laguntzak eskaintzen ditu.

Liburuak edo bestelako materialak erosteko laguntza ematen dio ikastetxeari.

DBH 4 eta Batxilergoko 2. maila amaitutakoentzat diplomen banaketan parte hartzen du.

Kurtso hasieran, gurasoen bilera orokor bat egiten da, iritziak jaso eta partaidetza bultzateko asmoz.

Urteko kuota 25 eurokoa da, eta kurtso hasieran  matrikulan  adierazitako  kontu korrontean kargatzen da.

Gurekin harremanetan jartzea nahi izan ezkero, idatzi helbide honetara:

ampa.jcbaroja.ige@gmail.com