IGEko asanblada orokorraren bilera

• 2019/09/09 |

Jakinarazten dizuegu institutuko areto nagusian Gurasoen elkarteko Asanblada Orokorraren Ohiko Bilera egingo dela.
Bilera egun honetan izango da:

2019ko irailaren 17an (asteartea), arratsaldeko 6:30etan, deialdi bakarra

Gai-ordena:

1. Kontu-egoerari buruzko informazioa.

2. Psikologia-Zerbizuari buruzko informazioa.

3. Kanpo ekintzak: Antzerkia euskeraz.

4. Inauteri astean: Baztanera.

5. Eskola kirola programa / Bizkaiako Foru Aldundia.

6. Galde-eskaerak.

Batzarra bukatzen denean atera diren eskolatik kanpoko ingelesko klaseei buruz hitz egingo da.

Zuen zain egongo gara

Gurasoen elkartea

• Ikasle,  famili,  ikastetxe eta  inguruaren arteko erlazioak  eta  partaidetza  lantzen dituen ekintzak bultzatzen ditu.
  • Eskola kontseiluan parte hartzen du.
  • Esperientzia handiko psikologo baten zerbitzua eskaintzen dio ikasleei: nahiz beraien eskaerari  erantzunez, nahiz guraso edo tutoreek eskatuz.
  • Eskolatik kanpoko ekintzetarako laguntzak eskaintzen ditu.
  • Liburuak edo bestelako materialak erosteko laguntza ematen dio ikastetxeari.
  • DBH 4 eta Batxilergoko 2. maila amaitutakoentzat diplomen banaketan parte hartzen du.
  • Kurtso hasieran, gurasoen bilera orokor bat egiten da, iritziak jaso eta partaidetza bultzateko asmoz.
  • Urteko kuota 30 euroko da, eta kurtso hasieran matrikulan adierazitako kontu korrontean kargatzen da.
  • Gurekin harremanetan jartzea nahi izan ezkero, idatzi helbide honetara: ampa.jcbaroja.ige@gmail.com