Klaseak eskolaz kanpoko orduetan

• 2017/09/29 |

Gurasoen elkarteak antolaturiko eskola orduetatik kanpoko euskara (EGA maila lortzeko), frantsesa eta ingeleseko klaseetara apuntatzeko epea urriaren 6a arte luzatzen da.
Norbaitek interesa badu, nahikoa litzateke orri batean izen-abizenak, harremanetarako telefonoa eta aukeratutako hizkuntza idaztea, eta orria Gurasoen elkarteak institutuko sarreran daukan buzoian uztea.
Klaseak urriaren 9an hasiko dira: DBHkoak, astearte eta ostegunetan, 15.30etatik 16.30etara; Batxilergokoak, astelehen eta asteazkenetan, 15.30etatik 17.00etara
Informazioarako telefonoa: 944443662

IGEko asanblada orokorraren bilera

• 2017/09/21 |

Irailaren 28an, osteguna, arratsaldeko 6.00etan, 1. deialdian, eta 6.30etan, 2. deialdian, ondorengo gai-ordenarekin:

1) Psikologia zerbitzuari buruzko informazioa

2) Kontuen egoerari buruzko informazioa

3) Kanpoko ekintzak: euskara, ingelesa eta frantsesa

4) Foru Aldundiaren Eskola-kirola programa

5) Galdera-erreguak.

Gurasoen elkartea

• 2013/01/08 |

Ikasle,  famili,  ikastetxe eta  inguruaren arteko erlazioak  eta  partaidetza  lantzen dituen ekintzak bultzatzen ditu.

Eskola kontseiluan parte hartzen du.

Esperientzia handiko psikologo baten zerbitzua eskaintzen dio ikasleei: nahiz beraien eskaerari  erantzunez, nahiz guraso edo tutoreek eskatuz.

Eskolatik kanpoko ekintzetarako laguntzak eskaintzen ditu.

Liburuak edo bestelako materialak erosteko laguntza ematen dio ikastetxeari.

DBH 4 eta Batxilergoko 2. maila amaitutakoentzat diplomen banaketan parte hartzen du.

Kurtso hasieran, gurasoen bilera orokor bat egiten da, iritziak jaso eta partaidetza bultzateko asmoz.

Urteko kuota 25 eurokoa da, eta kurtso hasieran  matrikulan  adierazitako  kontu korrontean kargatzen da.

Gurekin harremanetan jartzea nahi izan ezkero, idatzi helbide honetara:

ampa.jcbaroja.ige@gmail.com