Batxilergoko 1. mailako amaierako egutegia 2018/19

• 2019/03/21 |

BATXILERGOKO LEHENENGO MAILAKO AMAIERAKO EGUTEGIA

TAKILETAKO GILTZAK ENTREGATZEA: azken notak banatu aurretik, takiletako giltzak tutoreari entregatu behar zaizkio.

Giltza galdu duenak, 2,50 € ordaindu beharko ditu. Azken eguna: maiatzaren 24a

• 2017/09/09 |

2016/17 ikasturtean martxan jarri genuen Hezkuntza Sailaren IKASGUNEA ataria, ikasle eta familientzat sortutako harremanetarako plataforma.

Hemendik aurrera notak eta faltak ikusteko atari hau bakarrik erabiliko da. Hor bertan ere ikusi ahal izango dituzue ikasleen ordutegiak eta hortik baita,  irakaslegoarekin harremanetan jarri. Etapa amaitutakoan, historialak ere eskuratu ahal izango dituzue.

Horretarako, aurrez erregistratu egin beharko zarete.

Hemen sakatuz, pausuz pausu ikusi ditzakezue erregistratzeari buruzko argibideak.

Laister izango dituzue eskura atari horretan Hezkuntza Saila prestatzen ari den hainbat aplikazio berri.

Batxilergoko 1. mailatik 2.era igarotzea

Batxilergoko 1. mailatik 2.era igarotzeko arau berriak, indarrean dagoen legediaren arabera: ikusi 32. artikulua, abenduaren 26ko 1105/2014 Errege Dekretuarena, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko oinarrizko kurrikuluma ezartzen duena (2015/01/03ko BOE):

Los alumnos y alumnas promocionarán de primero a segundo de Bachillerato cuando hayan superado las materias cursadas o tengan evaluación negativa en dos materias, como máximo.(...)

Ez da posible izango hiru edo lau ikasgaiekin errepikatzea.

Erabilitako liburuen donazioa

Aurten erabilitako liburuak behar ez dituzuenok, eta dohain ematea nahi izanez gero, atezaintzan utzi ditzakezue.

Eskerrikasko!